Sunday, January 4, 2009

Preparation for IPTAR - KPLI 2009

Eight (8) more days to go before the registering day at IPTAR. Barang2 60% dah dibeli. Masalah aku nih pasal dokumen laaa pulak. 3 kali aku call IPTAR untuk bertanyakan tentang persediaan untuk pendaftaran. Terkilan rasanya apabila para petugas di sana tidak "mesra" dengan pemanggil seperti aku. Sepatutnya jika org bertanyakan tentang pendaftaran, mereka dengan sendirinya akan memberi keterangan kepada pemanggil. Ini tidak, tanya sepuluh patah, dijawabnya sepatah. yang paling aku musykilkan ialah tentang medical checkup report dan borang2 berkenaan. Adakah aku perlu dibawa yang telah siap diisi atau ambil yang original dari IPTAR semasa pendaftaran... sebabnya masa aku call, diorang kata bawak semua dokumen yang (penting-salinan sijil yang disahkan) sahaja. yang lain2 kena ambik yang asal di IPTAR. kalau camtu, bila masa nak isinye??? Puas aku bukak forum umum untuk dapatkan tips tapi tak semua berkesan sebab yang berforum akan pergi ke IPG lain dari IPG aku. kalau ade sesiapa yang terbaca blog nih yang mempunyai maklumat tentang pendaftaran KPLI di IPTAR, tolong bagitau ye!!! TQ!!!

4 comments:

marvicn.com said...

congrats kak nowra..dpt juak ktk KPLI ya...anyway i'm tagging u.check it out at my blog...do it for fun...

nowra said...

hehehe... tq... akak gik mok tauk apa tagged ia... jap..jap..aku check...

nowra said...

geni main tagged ia? explain lok..

marvicn.com said...

tagged ya nak...mcm ktk ada some sort of quiz or ada meme ka..lepas ktk polah...ktk tag org lain lagi so that benda ya continue...sbbnya supaya traffic rank blog kita nait bah...visitor byk