Sunday, July 20, 2008

My Love!!!

GOTCHA!!!!



Salam Semua!!!



Amboi!! Kalau aku letak my love semua nak tau siapa jejaka my love tu.. ye tak? Saje je.... semua benda aku letak My Love. Macam cantik pulak ayat tu. Buku aku..MY LOVE.... kereta aku.... MY LOVE.... my family.... LAGI LA MY LOVE ETERNITY!!!! heheheeh....

Meh laaa aku citer pasal hobi aku. MY LOVE...MY BOOKS!!! Aku nih minat sangat laaa membaca. memang dari kecik. Ayah aku selalu bawak pergi kedai buku atau state library (lama) sebab nak galakkan kami adik beradik suka membaca. Sampai la ni aku minat sangat buku. Tapi satu je laaa.... aku suka buku dalam BI. Aku bukan anti novel BM tapi rata2nya cerita yang sama dan dapat agak ape ending nya. tapi buku pertama yang aku jadikan koleksi ialah.. "Tidurlah Intan". Tak ingat pulak sampai siri berapa. tapi yang pastinya aku dengan rela hati dan ikhlas telah mendermakan buku2 tersebut ke Persatuan Bulan Sabit Merah. Kakak aku suka kumpul buku siri penyiasatan. Yang tu masih lagi kat umah. Kakak aku tak nak buang. Bagi aku kalau bab ilmu aku suka sedekah je.



Sekarang aku suka kumpul buku bahasa Inggeris. Takde pulak rasanya buku aku dalam BM. Bab BM aku serahkan kat kakak aku. Yang pastinya aku ade koleksi buku Fear Street, Harry Potter, Anne of Green Gables, English Lit, dan yang paling latest aku tengah kumpul buku2 keluaran A Little Black Dress Book. Koleksi Fear Street (nukilan R.L. Stine) lama dah tak beli sebab dah takde dalam pasaran. Koleksi tulisan L.M. Montgomery pun susah nak cari cos kurang dalam pasaran. Koleksi nukilan hebat J.K. Rowling tinggal buku Harry Potter and The Deathly Hollows je yang belum beli sebab belum keluar yang paperback. Nak beli yang hardcover mahal sangat.

So kalau korang tau mana nak cari lagi buku2 yang aku sebutkan kat atas tu, tolong khabarkan berita kat kite ye.... sebab nak lengkapkan koleksi.



Oklah... ade masa sambung lagi. Nanti nak sambung MY LOVE yang lain pulak.

5 comments:

marvicn.com said...

minat buku juak ktk tok.kat Amcorp Mall nak ada kedai buku yg best. After 6 months buku ya keluar kat market, harganya akan jadi 1/2 price.so kat sia la kmk beli buku2 kmk semua...

nowra said...

maria, kelak kitak tolong check utk akak whether buku harry potter and the deathly hollows nok paperback dah kuar ka blom. ari ia akak carik di JB ngan Kuching masih lagik sidak jual hardcover. nok bloomsbury pun publishing, k... TQ!! :)

marvicn.com said...

ok..lak kmk carikan

marvicn.com said...

kak nowra, kmk ada bagi award kat ktk...check it out at my blog..k

nowra said...

orait... thanks Maria!!! heheheh